Téra blog - den 1.

01.07.2018 22:29

Vítáme všechny nové i staronové účastníky tábora! Letos se naše řady rozrostly a já začínám mít pocit naprostého zmatení, protože přibylo asi deset chlapců podobné výšky, sestřihu a vzhledu, kteří se jmenují buď Adam, nebo Matěj a já netuším, kdo je kdo. Momentálně všichni sedí u počítačů vedle sebe a volají na sebe buď „Adame“, nebo „Matěji“, takže patrně nemám šanci.

Další změnou na táboře je nová sbírka lejster, která musíme schraňovat, takže při příjezdu každý něco podepisoval, vyplňoval a odevzdával, BOZP, VZP a GDPR, což rozhodně není můj BFF protože já radši formuláře na PC.  Nyní disponujeme deskami velikosti Kosmovy kroniky z dvanáctého století a téměř konkurujeme národnímu archivu.

Poté, co všichni dorazili na místo, odložili zavazadla a odevzdali papíry, byl konečně čas na relaxování a užívání zdejšího venkovského vzdoušku. Hlavním bodem večera byl briefing, tedy sněm lidu, kde děti vyplnily krátký dotazník (další kousek do naší kroniky) ohledně dopoledního programování.

Odpovědi na zdánlivě jednoduché otázky jsou myslím velmi poučné. Spousta dětí uvedla, že nemají rádi „houbičky“ a koprovku, ale ty myslím mohou být naprosto v klidu. Hůře na tom bude jedno dítko, které nemá rádo „vívar s nudlema“ a ještě hůře Adámek (jeden z těch asi šesti, co tu máme), který nemá rád zapečené těstoviny. Upřímnou soustrast, zapečené těstoviny máme zítra večer, ale vzhledem k tomu, že to je i moje nejméně oblíbené jídlo, tak se osobně postarám, aby Adámek nezapomněl na druhou večeři. Druhé nejméně oblíbené jídlo jsou u mě francouzské brambory, tak uvidíme, kdy nás čeká tato ňamka.

Potěšující ale je, že na otázku „Proč jsi přijel na tábor?“ většina napsala, že tu jsou „fajn lidi“, Tomášek speciálně že „tu jsou lidi“ a to má pravdu. Lidí je tu habaděj a už zítra to všechno začne. Dobrou noc!

Terezka

 

Fotogalerie