Rubrika: specializace (3 v 1)

06.07.2019 20:57

Runové počty

Udělali jsme si specializaci na runové počty a jako první jsme se seznámili s runami, které představovaly číslice od nuly do devítky. Z těch se poté skládají další čísla tak, jak my známe. Obrázky jsme si zapamatovali podle různých mnemotechnických pomůcek, které jsme si sami vymysleli, velmi nám při učení pomohly. Když jsme se všechny číslice skvěle naučili, šli jsme za praktikantem Tomášem a on nám dal pět příkladů. Příklady byly rozdělené podle věku, ti nejmenší měli základní počty, poté to bylo těžší a těžší, až po rovnice a zlomky. Když jsme všechny příklady vypočítali, tak jsme výsledky museli převést zpátky do run. Tato specializace bavila hlavně ty, které baví matematika. Ovšem ani ostatní nenudila.

Barbora Sedláčková a Ingrid Majerová

Nauka o kouzelných tvorech

U této specializace se musíte naučit 5 zvířat z 19 které máme vypsané, a něco o nich. Já jsem se učila obra, domácího skřítka, grifa, testrála a bubáka, jelikož mi přišli nejzajímavější. Když jsme se je všechny dobře naučili praktikant Lukáš nás z nich vyzkoušel a rozhodlo se jestli nám dá specializaci.

Danča

Lektvary

Když jsem přišel k Milanovi tak jsem si myslel že to bude lehké ale moc to lehké nebylo. Bylo to hlavně o logice. Milan ti dal papír s nápisem lektvaru a s ingrediencemi a s těžkým zadáním jak to po sobě dát. Musel si udělat dva papíry s lektvary já jsem dělal lektvar lásky a zapomění. A taky tam byli divný ingredience např. sliz z tlustočerva, pavoučí žluč, ostny z Dikobraza listy Mandragory atd.

Lukáš Louda a Matyaš Louda