Den 5. - děti

06.07.2019 20:38

Pátý den jako obvykle studenti zahájili snídaní, do které na okamžik zasáhly zprávy od „Ranního Věštce“, které  jako obvykle (zas tak obvykle ne) byli velice záživné… bohužel si ale nepamatuji, o čem vlastně byly (takže asi zas tak moc záživné nebyly). Každopádně  -  po  vydatné snídani se studenti vrátili na okamžik na své koleje, kde si odpočinuli a načerpali síly na výuku, která po tomto krátkém oddechu následovala. Po dopoledních programech/výuce žáci vyšli ven z učeben a místností, které byly stavěny na výuku, aby nasáli trochu čerstvého, venkovního vzduchu a posilnili se mudlovským tropickým ovocem zvaném „Banán“.

Také zde bylo oznámeno, že se zahajuje hra tzv. „Mafie“ ve které si vylosujete předmět a studenta a touto zbraní, kterou jste si vylosovali se ho musíte dotknout, čímž ho „zabijete“ a tudíž vyřadíte ze hry, ale musíte si dát pozor na to, aby vás někdo při vaší „vraždě“ neviděl, jinak může zařvat „VRAŽDAA !!!“ a tím vám váš pokus překazit. Já osobně nestihl „zabít“ ani jednoho studenta, neboť mě  předstihl  jiný student, který mě vyřadil bačkorou…(a k této hře musím také dodat že je to jedna z nejvíce bezkontaktních her které jsem kdy viděl, neboť se většina studentů bálo jít na své pokoje, či na záchody *čímž poukazuji na to, že se až báli  jít blíže ke svým spolustudentům a vždy od nich udržovali odstup a dívali se na ně  jako na mozkomory). Jakmile žáci dojedli svou svačinu a přestali „pronásledovat“ své spolu studenty tak se někteří vrátili na výuku anebo…se zamkli na záchodech… Po dokončení výuky, si žáci umyli ruce a šli se naobědvat. Po dojezení oběda, se odebrali na pokoje a po tomto jídlu si šli odpočinout a psychicky se připravit na odpolední programy. Cca po hodině a půl nás profesoři zavolali na školní dvůr, kde nás s naším úkolem seznámili. Cílem tohoto úkolu bylo po areálu začarovaného lesa a kouzelném poli najít přísady na lektvar, který měl primuse (také nazývání praktikanty přesněji studenty 7. ročníku) zbavit účinků  jiného lektvaru, který podle profesorky na lektvary byl špatně namýchán, což vysvětlovalo nesrozumitelné pazvuky, které praktikanti vydávali. Jako výbavu nám dali profesoři info, že se zrovna v tom areálu vyskytují mozkomorové ,které tam zřejmě  vypustil tajemný černokněžník, který mimo jiné pravděpodobně  stál i za únosem praktikantů  a za namýcháním lektvaru na „oblbnutí“ mysli, poté nás vybavili kouzlem, které téměř okamžitě uzdravilo zranění, která by jim mozkomorové mohli udělat. Jakmile týmy, sestaveny z jednoho retardovaného sedmáka a studentů , kteří ho měli zachránit, našel všechny přísady, odebrali se zpět do bradavic a namýchali onen lektvar, který byl…chutově obvykle odporný, ale hlavní bylo aby zabral .

Po namýchání, uvaření a podání lektvarů , se studenti navečeřeli, převlékli do jejich čarodějnických oděvů  a pomalu docházeli na briefing kde byl zdělen výsledek a ohodnocení dne. Poté, nečekaně  následoval táborák, kde si studenti mohli opéct kus masa (mudlovsky nazýván buřt) a k němu kousek pečiva které všem velice chutnalo.

Děkuji vám moc za přečtení a také vám přeji kouzelný zbytek dne.

Matyáš Solčani