Téra blog – den 7.

07.07.2018 22:52

Jelikož dnešek jsem měla na starosti já, musela jsem vstát o dvacet minut dřív a jít budíčkovat. S výrazem mírného duševního otupění jsem se vydala k pokojům a ukázalo se, že někteří již jsou vstalí a rané hodiny tráví nad knihou či luštěním šifer, které vypisuji. Bertík s Andrejem mě atakovali hned u dveří a mávali mi papírky u obličeje, že už to mají, a že chtějí dostat „boostery“.  Nevím, kde berou tolik energie.

Ráno jinak začalo jako obvykle u počítačů, pod vedením našich „proviantů“, jak říká našim praktikantům Tomášek C. To je asi podobné, jako když si Matěj P. chodí večer pro žolty, nevěda, že žold je z „d“. Ale lingvistické okénko zase jindy, nyní novinky z Egypta.

Pompeus mrtev! Náhlá zpráva znamenala změnu plánu, takže jsme se celé odpoledne snažili o dosazení Kleopatry na egyptský trůn. Ta ale potřebovala souhlas místní smetánky, konkrétně makedonských lordů. Týmy proto musely ke každému vyslat audienci, která zjistila, čím si lorda naklonit, a následně musela skupina tento úkol splnit.

Byl tu lord poéta, lord botanik, lord estét, lord pinkání (já jsem chtěla být lord spinkání, ale to by asi neprošlo). Týmy se tímto způsobem přebíjely a získávaly lordy na svou stranu. Pro přijetí bylo ale nutné dodržovat přísnou etiketu. Součástí protokolu byl i tradiční „egyptský“ tanec v režii týmů, což byly parádní performance stylu rugbyové haky. Viz viedoblogy…

Lordy jsme nakonec oslnili dostatečně na to, aby svolili s volbou Kleopatry. To chtělo řádnou oslavu -k večeři byly rybí prsty. Každý si šel asi třikrát přidat, takže nakonec z kuchyně vyhlásili, že kaše došla. Kluci od stolu vedoucích proto vyčkávali na známé firmy, které nedostávají většinou jedlíka, a se slovy „ty už určitě nemůžeš, že, broučku?“ se vrhali na jejich odnášené talíře a shrnovali si k sobě další porce navíc.

Vodu do mlýna nám trochu nahnal i mini tábor, protože pořádá diskotéku, takže prodlouženou večerku využíváme u Makarény. Zarytí programátoři sice stále sedí u Trackmánie, ale když už i vedoucí odbíhají na Despacito, patrně inspirováni egyptskými tanci, tak už to něco znamená. 

 

Fotogalerie