Hodnosti rytířů
Vysvětlivky
útok +X při útoku je vojevůdcova armáda o X silnější.
obrana +X při obraně je vojevůdcova armáda o X silnější.
kostka X v boji háže vojevůdce X krát kostkou a vybírá si nejlepší hod
armáda X na začátku každého kola může naverbovat X armád zdarma a nehledě na území
luk X před bojem přijde soupeř o X armád
loď X při vylodění je vojevůdcova armáda o X silnější.
Každý bonus může být v bitvě využit jen jednou každou stranou. 2 rytíři budou mít útok +1 ale rytíř a hraničář budou mít útok +1 a luk 1, pokud budou společně útočit.
Panoš
žádné bonusy
Jeho figurka se při boji nepočítá.
Sir
Jeho figurka má při boji stejnou sílu jako jedna armáda. Nepočítá se ale při ztrátách. Tento bonus platí i pro všechny další hodnosti.
Rytíř Sedmi království
útok +1
Hrdina
útok +3
Hrdina dobyvatel
útok +5
Neohrožený vojevůdce
útok +7
Legendární vojevůdce
útok +10
obrana +6
Noční můra
útok +5
kostka 2
Ten-Jehož-Jméno-Se-Bojíte-Vyslovit
útok +6
obrana +6
kostka 3
Turnajový šampion
útok +2
obrana +2
Statečné srdce
útok +3
obrana +3
Člen královské stráže
útok +4
obrana +4
Velitel královské stráže
útok +8
obrana +8
kostka 2
Lord
obrana +2
Baron
obrana +4
Mistr intrik
obrana +4
útok +1
armáda 2
Člen královské rady
obrana +5
útok +2
armáda 3
Králův pobočník
obrana +7
útok +7
armáda 4
Hrabě
obrana +6
Markhrabě
obrana +8
Vévoda
obrana +10
útok +6
Hraničář
luk 1
Velitel průzkumného oddílu
luk 2
Mistr maskovaní
luk 3
Pán přírody
luk 4
kostka 2
Přízrak divočiny
luk 5
kostka 3
Mořský vlk
luk 2
loď 4
Kapitán vlajkové lodi
luk 2
loď 6
Admirál královské flotily
luk 2
loď 12
kostka 2