Hodnosti rytířů

31.07.2012 09:32

 

Vysvětlivky

útok +X při útoku je vojevůdcova armáda o X silnější.
obrana +X při obraně je vojevůdcova armáda o X silnější.
kostka X v boji háže vojevůdce X krát kostkou a vybírá si nejlepší hod
armáda X na začátku každého kola může naverbovat X armád zdarma a nehledě na území
luk X před bojem přijde soupeř o X armád
loď X při vylodění je vojevůdcova armáda o X silnější.

Každý bonus může být v bitvě využit jen jednou každou stranou. 2 rytíři budou mít útok +1 ale rytíř a hraničář budou mít útok +1 a luk 1, pokud budou společně útočit.



Panoš

žádné bonusy
Jeho figurka se při boji nepočítá.


Sir

Jeho figurka má při boji stejnou sílu jako jedna armáda. Nepočítá se ale při ztrátách. Tento bonus platí i pro všechny další hodnosti.

Rytíř Sedmi království
útok +1


Hrdina
útok +3

Hrdina dobyvatel

útok +5


Neohrožený vojevůdce

útok +7
Legendární vojevůdce
útok +10
obrana +6


Noční můra

útok +5
kostka 2


Ten-Jehož-Jméno-Se-Bojíte-Vyslovit

útok +6
obrana +6
kostka 3


Turnajový šampion

útok +2
obrana +2


Statečné srdce

útok +3
obrana +3


Člen královské stráže

útok +4
obrana +4


Velitel královské stráže

útok +8
obrana +8
kostka 2


Lord

obrana +2


Baron

obrana +4
Mistr intrik
obrana +4
útok +1
armáda 2


Člen královské rady

obrana +5
útok +2
armáda 3

Králův pobočník
obrana +7
útok +7
armáda 4


Hrabě

obrana +6


Markhrabě

obrana +8


Vévoda

obrana +10
útok +6


Hraničář

luk 1


Velitel průzkumného oddílu

luk 2


Mistr maskovaní

luk 3


Pán přírody

luk 4
kostka 2


Přízrak divočiny

luk 5
kostka 3

Mořský vlk
luk 2
loď 4


Kapitán vlajkové lodi

luk 2
loď 6


Admirál královské flotily

luk 2
loď 12
kostka 2