Den druhý - Přenášecí stroj mezi dimenzemi

07.07.2013 23:52

Dnes jsme začali pracovat na počítačích - skupiny Baltík, základy jazyka C, Zoner Callisto, HTML, Stop Motion a Komiks, a malovat znaky na trička. 

Odpoledne nás čekalo hledání částí stroje na přenos mezi dimenzemi. Nejprve jsme museli zjistit, kde se nachází první část tohoto stroje. Nápovědu jsme si museli najít za pomoci navigátora, protože zbytek týmu si musel chránit oči před silovým polem a držet se ve dvojicích. Tým Pony Power až na malé zaváhání, kdy se mu jedna dvojice zatoulala do kopřiv, byl nejrychlejší díky svému zdatnému navigátorovi. Zato tým Ne! bloudil dál silovým polem, kdy už ostatní týmy luštily nápovědu. Není divu, těžko budete reagovat se zavázanýma očima na pokyny typu: Tam jdi! Né, tam nechoď, pojď sem! Seber ty žluté desky! Ty modré ne, ty žluté! (Jako byste podle hmatu poznali, jaká je to barva).  

Druhou část stroje jsme získali takto:

Nejdříve nás po cestě napadali náhodně (dle hodu kostkou) různí padouši.

1.  Green Goblin na vás hodil oslepující granát. Všichni krom jednoho jste oslepli.

2.  Dva z vás jsou zraněni po souboji s Ligou stínů, je nutné je nést.

3.  Rudá lebka na vás nastražil léčku, musíte běžet.

4.  Našli jste neznámou výbušninu, musíte si ji po cestě předávat z ruky do ruky, aby zahřátím nevybouchla.

5.  Zvláštní magnetické pole Dr. Zkázy působí na vaše nohy. Máte svázané nohy po dvojicích.

6.  Cesta klidná, můžete pokračovat bez omezení.

Na konci cesty jsme museli rozluštit návod v Baltíkovštině (někteří dlouho studovali, co je to za program, ale byla to abeceda- Baltíkovština).

Za vyluštěný text jsme získali druhou část stroje.

Třetí část byla ukryta na konci hádanek, které nás posílaly z místa na místo. 

Stroj se aktivoval sestrojením - slepením jednotlivých kousků (puzzle).

Fotogalerie